fredag

en ledig fredag uppskattas, spec då den blev så bra som jag hoppats på :) va till shamn på em med anton, köpte sista julklapparna till mikaela OCH SHIET vad dyrt det blir .. lever man tre på bara en lön och har ett eget barn + fyra syskonbarn att köpa åt så rinner det gärna iväg. så till nästa år har vi i min familj bestämt att inte köpa ngt åt syskonbarnen, utan man får köpa åt sitt eget ist. först då min ena syster kom med förslaget tänkte jag att det skulle ju bli tråkigt då men nu såhär efteråt känns det saatans skönt. dels för att det blir en hel del pengar om man ger ngt för 150-200 till varje + att vi har två syskonbarn som fyller år i dec med. stackars min plånbok ;)
jul är ju gåvotid enligt mej och det är kul att ge saker (och få ;)) men det jag menar är att nu har jag ett eget barn att ge till + mamma och pappa och min älskade anton :)

har iaf slagit in alla nu :)

hunnit med min älskade häst nu på kvällen med. jag och lina åkte dit och tog en promenad med honom, mötte bla plogbilen och ett par tåg så en piggelinus peril blev ännu med piggelinus :) imorrn blir det en härlig ridtur, det ska bli så mysigt !

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0