FYRA år idag ;)

jag är en svintrött morsa ikväll, buhu. JAG OCH ANTON FIRAR FYRA ÅR IDAG ;D
wiho, tänka sej att man har dregglat så länge på en sån man och jag undrar varje dag hur länge till
han kommer stå ut med mej och mina knasiga utfall ;S:)
näh nu ska jag passa på att höra tystnaden som uppstår då mikaela somnat, mysa med min som sagt
snygga man och bara känna att jag lever efter en lååååång jobbvecka efter svinhala vägar ! PUSS :*

era kommentarer


MalinKalin skrev:

Grattis till er! :)

2010-12-11 | 14:43:50
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/
Annika skrev:

GRattis till er mina vänner :D

Snart är det dags att ses jessika !!!!

2010-12-11 | 15:00:13
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Dunder skrev:

Män ett stort Grattis till er// Dunder

2010-12-11 | 16:53:13

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0