husköp

svåårt det ska vara att hitta ett hus som passar in på allt. inte för stort. inte för dyrt. inte för långt från buss/tåg men ändå lite utanför. mer än bara trädgård/gräsmatta så jag kan klämma in pållen ngn stans. INGET renoveringsobjekt. dubbelgarage. ja ni hör ju :)

letar på för fullt så får vi se vart och hur det slutar. det som får mej att helst vilja flytta är; ett, vi bor i bollnäs typ dyraste hyreslägenheter. två, visst vi har garage men det är hälsingehus som bestämmer timrarna till motorvärmaren så man vet aldrig då bilen är varm.. tre, jag vill ha min häst hemma så jag kan ge honom den tid han behöver och vara med honom så mkt jag vill. nu hinner jag knappt vakna om dagarna innan jag ska väg och jobba igen och det tar lite drygt en timme att åka ut och bara mocka !!! hinner nästan aldrig ta in honom och pyssla. DET SAKNAR JAG. att slippa bilresan ut dit på en halvtimme tsm..

vet ni av ngn villa/mindre gård på ren, i söräng, arbrå, vallsta eller röste så hör av er :):):)

era kommentarer


Madelene & Vincent skrev:

Här i vallsta är det mycket fina gårdar där det bor väldigt gamla människor som inte alls orkar med, så snart kanske även ni hittar ut på landet! :D

Vi har samma krav du och jag och jag hoppas på att köpa min farfars hus längre fram :)

2010-12-16 | 20:41:18
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Lina skrev:

mmm.. det saknar jag också att ha bruden nära inpå en.. :/ Blir inte lika mkt mys längre som när man bodde hemma och tog hand om dem varje dag.. :/



sv; hihi, jaa riktigt roligt! :) näe det är ju så.. hade ju sparat jag.. :) Så nu äre bara att börja om att spara igen! haha..

2010-12-17 | 14:53:01
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0