julaftons morgon

anton väckte mej, så vi myste lite sen tände jag massa ljus och tog upp mickis till vår säng där vi öppnade lite julklappar :) sen blev det välling och frukostmys i soffan till tingeling och dennis :b
ha en fortsatt trevlig dag alla vänner och bekanta, sj åker vi mot edsbyn för att fira julafton med mina föräldrar idag :)






tänkte knäppa lite julkort idag med finklänningen åså, men hennes eksem som troligen enligt
doktorn beror på kylan
gör sej inte så snygga på kort så vi väntar tills det blir lite snyggare :)

era kommentarer


Angelica - Mamma till Netlié ♥ skrev:

gud vilken fin och mysig bild på dig och Mickis :)

hoppas allt är bra med er !

Kram

2010-12-30 | 15:45:01
bloggadress/url: http://alltidgela.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0