mysig lördagkväll


här va grynet bara två månader och jag är så förälskad i hennes vackra ögon.
men det är väl ändå superknas att hon kunde få så himla blå då jag har så bruna
man bara kan ha, det är inte en gnutta grönt eller ngt som liknar blått i dom så
jag är så förvirrad men ändå är det kul eftersom det är så liten chans att en brunögd
får ett blåögt barn. vet ngn hur stor/liten chans det är kanske ? :) aja, nu ska jag och
anton smälla i oss min goda köttgryta med glögg och appelsin som kokat i snart två timmar :)


era kommentarer


Jessica 2 barnsmamma =) skrev:

Ja hon har verkligen vackra ögon.

Ja hoppas du hittar soffan. Tror det kostade då 24tusen men soffor idag har ju blivit så mycket billigare än förr!



Jo det går jätte bra. Han är så otroligt snäll och gör inte mycket ljud ifrån sig än när han är hungrig :) Växer så det knakar också!

Hur går det med mickis? Börjar bli stor tjej :D

Kram

2010-12-11 | 22:14:58
bloggadress/url: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Madelene & Vincent skrev:

Ja hon har verkligen superfina ögon! :D



Ja men i den där boken man fick från bvc står det att välling inte får ersätta en måltid och att man max får ge 3 mål välling/gröt /dag.. Vet inte om barnet får i sig för lite näring eller vad det kan tänkas vara?



Nej nu har man inte alls samma tid längre, vi ger mycket köpt mat nu vi också.. :p

2010-12-12 | 20:33:09
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Jessica 2 barnsmamma =) skrev:

Ja men det gör ju det! Kan inte förstå att Lea fyller 6år i Januari :O

Ha en trevlig Lucia :)

2010-12-13 | 08:43:52
bloggadress/url: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Elin - Mamma till William skrev:

Både jag och Joel har bruna ögon men William har blå ögon :P Men är 25% chans att ett barn får en annan färg på ögonen om båda föräldrarna har bruna ögon iaf vet jag :)

2010-12-13 | 19:49:30
bloggadress/url: http://elinkratz.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0