onsdag

är mitt i veckan, har vaknat och käkat frukost men ska somna om snart igen för att orka med ännu en natt i lastbilen. lyssnar på musikhjälpen som sänds på P3, där kan man skicka ett sms med 50, 100 eller 200 följt av sin låtönskning och ett litet meddelande till 72999. fick höra en lastbilschaufför som skänkt en timmes lön så jag skickade ett sms jag med, önskade en låt och hoppade ur lastbilen för att skrapa flaket rent från flis. då jag vägt ut och hoppar in i bilen igen ringer dolt nummer, men jag svarar inte för anar att det är från radion ;);) hahah och alldeles efter det säger de "ja, nu har vi fått ännu en lastbilschaufför som skänkt en timmes lön till kampen mot handel med barn, hon hade hört tess tidigare och ville vara med" önskade låten like a G6, den är ju så grym ;)

var med i kampen du med !

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0