sova-äta-jobba-äta-sova

sitter här i mitt hål, yeah jag har vägt 117kg och tydligen pallade inte soffjäveln det. har planer på en stor, fräch, rejäl skinnfoffa med vita sömmar. omg vad dyrt det blev i min fantasi ;s såg en sån igår på tv, den var så fucking snygg ;)

en annan bara sover, äter, jobbar, äter och sover :( saknar ju min älskade bebis bajsmkt om dagarna att jag snart spricker. även om jag älskar mitt jobb, har lixom aldrig trökigt men ändå är det så enormt trökigt då man har två som är så mkt bättre hemma <3

ena sover, den andra har jag här brevid så nu blir det ladda lite batterier inför jobber imorrn !


era kommentarer


Lina skrev:

haha jaa det är dags för en ny soffa du ;p

2010-12-09 | 19:39:22
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Jessica 2 barnsmamma =) skrev:

Det finns en sån soffa på björkmans... fanns i alla fall

2010-12-09 | 22:10:51
bloggadress/url: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0