står och tänder

men nu ni är det väl ändå fredag ;D mikaela sover i sin vagn ute på alltanen och jag sitter här i min grå morgonrock och luktar svett ! ska få i mej lite käk som anton håller på att laga till sen blir det en dusch :) OCH imorrn är det julbord med jobbet på scandic ;)

mikaela ställer sej nu upp lite överallt, VERKLIGEN allt är skitkul och ska stoppas i mun, rivas ner eller slås på ;) hon tar även ngt steg om man håller i hennes händer annars kryper hon fort som en iller men håller sej gärna kring oss :) en tand kikar även fram nere, kan vara förklaringen till hennes snorande och feber !
sover gör hon bra om nätterna, bara hon somnar det vill säga ;p hon har börjar tycka det är kul att somna sen vakna igen vid åtta tiden och vara vaken till typ tio ;S busunge ! men nätterna sover hon fint på och igår somnade hon vid halv tio och vaknade halv åtta för att efter lite välling somna om till halv tio igen. men vissa nätter är det jobbigt då hon kan vakna ett par-tre ggr, så förstår er som har barn som vaknar oftare och till råga på det kanske har svårt att somna om igen också. då mikaela vaknar på nätterna är det bara att vända henne, stoppa i nappen, ge henne hennes hund sen somnar hon direkt (om hon ens hinner vakna :S) och vi lägger oss igen. vi kallar henne stökig, och stökig är visst olika enligt alla mammor :) man blir nog aldrig nöjd ;p

här kommer lite olika bilder :)









;)


era kommentarer


Jenny - Mamma till Elliot skrev:

Svar: Synd! Skit snygg iaf. Ska kanske kolla efter en iaf. ;)



Så söt hon är! Vilka ögon. :) Hiih.

Tuff overall också. Vart hittar du kläder? Mycket från internet eller ? :)

2010-12-03 | 21:42:50
bloggadress/url: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0