bm-besök (v30+3)


anton va med idag, allt gick fint :) han fick nypa mej i armen (så nu har jag ett jätte blåmärke :) då vi skulle kika hjärtljuden och det hjälpte faktiskt lite, skrattade inte alls lika mkt som jag brukar. sen sparkade h*n i magen inte bort apparaten idag heller så förhoppningsvis blir det lugnare även nästa gång :)

mitt blodtryck: 70/130
hjärtljuden: 155-159
sf-mått: 30cm
vikt: +22kg !!

längtar till nästa vecka (fredag) då föräldrargruppen börjar :D


era kommentarer


Madelene skrev:

Vi har fortfarande inte fått någon kallelse till föräldragruppen! :/ Gruppen var ju kvar för ganska länge sen sa min bm.. hihi, 30 cm, stoooor magen :D

2010-02-05 | 15:04:46
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Elly skrev:

Oj! 22 kg! själv hade jag bara gått upp 7 kg i den veckan :o men de är ju så olika från person till person!

2010-02-12 | 12:31:07
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0