blod, förverkar och grön bok

vilket ortoligt händelserikt liv man har, NOT. vad är är meningen med allt egentligen ? man sover, vaknar, äter, sover lite till, äter igen, gör ngt som ngn annan bett en göra som anses viktigt, äter lite till sen är det massa tv där emellan också innan man lägger sej för natten och sover igen till man vaknar till en ny morgon.

i morse iaf så skrämde anton nästan livet av mej och jag höll på att börja böla!!! han klev upp typ 5 min före mej och jag stapplade upp i mörkret då han hade stängt toadörren. slog igen mina ögon för det va så fruktansvärt ljust där inne, satte mej på toan och kissade. ställde mej upp och såg massa blod i toan !? "aaaaaaa, är det där jag ?!" "NEEEEEEEEJ, det är mitt skrattar han typ. jag blödde näsblod.." tack godegud, trodde vattnet höll på gå eller ngt :s

och igårkväll då vi skulle sova, hade jag nooog mina allra första förverkar. (hur det nu känns) men det värkte som typ hemsk mensverk i ryggslutet och nere i magen mot ljumskarna. brukar inte ha sån fruktansvärd mensverk i vanliga fall, men det här kändes och man blir lite nervös då det är så lång tid kvar till förlossningen men förverkar är ju normalt men iaf :)

köpte mej ett fint grönt fotoalbum igår, med hårda vita pappsidor där jag kan skriva och klistra på foton :) ska bli kul att se hur den blir då den är färdig. har lite idéer, men det brukar spåra ut iaf så jag skriver inte upp ngt här ;D tänkte, kul med foton åså. gud vad våra barnbarn kommer skratta och undra hur fan vi kunde köra omkring i sånna gamla fordon, gå omkring i så fula kläder och ha så konstig stil innomhus på "vår" tid :)


era kommentarer


Anton skrev:

Jaa du blev ju lite rädd då på morgonkvisten :o <3

2010-02-11 | 15:00:35
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Madelene skrev:

vilken tur att det inte var ditt blod! :D

ja, jag har fått besked att jag har ett hjärtfel, så nu väntar jag på massa remisser och så :/ Vet inte så mycket än.. :(

2010-02-11 | 17:37:24
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

huvudsaken bebis mår bra och den ska inte påverkas säger läkarna :) Men ska på UL på spec. mödra i Hudik på Måndag för att lugna nerverna lite iaf :)

2010-02-11 | 18:26:26
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0