blyglort och bb

har läst och upptäckt att det inte bara är min bebis som är blyg. jennipher upplever samma sak då ngn ska känna, att den "tystnar" så fort det inte är mamma som är där och pillar.
gör era små liv också så ? :D

har filmat massa idag, på magen och den vill då inte visa ngn spark :O bara bökar omkring och man ser ju knappt ngt, förutom att det stormar där inne i magen :) lagt upp lite på youtube och där finns det så otroligt många filmer på magar, det ser sjukt ut p åvissa. hur de rör sej, ser ut som om de håller på att spricka :D

jag bara tjatar men det är ju så otroligt mysigt att trycka upp sej i soffan och gosa med magen, man blir alldeles varm i hela kroppen och gud vad jag kommer sakna kulan då bebis kikat fram. men jag kan knappt vänta, tänk då värkarna sätter igång, vad nervös jag kommer vara då ! undra lixom om det är så det känns eller om en värk är ngt helt annat. man kan inte föreställa sej. kommer väl ligga på bb och säga att jag ångrar mej och vill hem ;)

vilket bb ska ni föda på ? jag har iaf tänkt efter och det blir gävle för oss, dels är det större men framför allt är det närmare till tex. uppsala ifall det skulle vara så att bebis måste ut och flyga det första den gör då den kikat fram. ska åka ner och kika ngn dag, så om det är ngt mer jag känner som ska föda där kan vi ju samåka ? vet att madde ska till hudik, men vi är ju fler från bollnäs som ska ha och kanske vill se vart det ligger och hur det ser ut åså.


era kommentarer


Madelene skrev:

Det är olika, ibland är kulan lite blyg och ibland sparkar den oavsett vem som känner! :)

Min BM sa att det inte skillde många minuters flygning med helikopter från Hudik eller Gävle! Men har ni närmare biltur till gävle så rekommenderar jag det, tror inte det är så roligt att åka bil med värkar! :p Kram

2010-02-02 | 20:57:53
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Haha, det är så roligt att först livar lillen som en tok i magen på en sen så fort kameran åker fram så slutar plutten på störten. Riktig fegis asså! :D



Och jag har inte bestämt mig till fullo än vart jag ska föda, prata lite med Karin om det idag och jag tänkte åka och kolla både i Gävle och Huddik för att sen avgöra. Vore roligt om vi samåkte då kanske? :)

2010-02-02 | 21:26:58
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0