bm besök (v32+3)

va till min bm idag, täta besök nu såhär mot slutet och det gillas :D jag som brukar skratta (riktiga attacker) va helt lugn idag och fick se hjärtslagen ett bra tag för första gången. jag var överlycklig och de pendlade rätt rejält där, men de låg kring 155 som vanligt. men de va ner i 148 åså ibland och tydligen trappas det ner så som om de vilar, precis som vår puls gör.

vikt: +22, så ingen förändring sedan sist (för två veckor sen)
blodtryck: 70/130
hjärtslagen: 155-159
sf-mått: 33cm

var på föräldrargrupp idag också, första gången och det var riktigt trevligt :) träffade lite nya blivande mammor och vi pratade rätt mkt om förlossningsskeden, hur der ser ut innifrån då förlossningen håller på att sätta igång och andningen mm. jag och anton va yngst och de äldsta paren kanske va kring 30 ? det är så svårt att se :)

era kommentarer


Madelene skrev:

Mys! :) Det måste vara en liten flicka där inne! :D

2010-02-19 | 22:35:35
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Åh vad mysigt! :) Och jag tror som Madde att det är en liten tös som bökar omkring i magen på dig ^^

2010-02-20 | 01:43:24
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Frida skrev:

Jonas och Elin som vi umgås med går i samma grupp som er :)

2010-02-20 | 22:39:01
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0