film och myskväll

det var ett tag sen jag hade sällskap här hemma en helkväll men efter middagen och duschen hamnade vi i soffan :) hyrde två filmer påväg hem från familjecentrum som vi kikar på och jag skar upp lite morötter och gurka som jag knaprat i mej :p

bebis sträcker på sej och bökar omkring där inne i magen, man blir alldeles varm i hjärtat då man känner hur den lever. jag undrar hela tiden vad som kommer att bli av den, hur den kommer att se ut och hur man kommer älska den. det måste vara en underbar känsla att få älska sitt eget barn och jag längtar <3

imorrn har jag inga planer alls, förutom att sova ett tag på morgonen :)


era kommentarer


Therese skrev:

Tack så jättemycket :) Det är underbart :)

Snart din tur också :)

2010-02-20 | 19:53:55
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/
Frida skrev:

Nej, de kommer härifrån Bollnäs. Bor alldeles bredvid familjecentrum. De var även med på Signes namnkalas :)

2010-02-21 | 13:42:14
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Madelene skrev:

Ja jag har inte haft ont tidigare vid SD, men kanske har fått det nu.. Eller så är det förvärkar som smyger sig på? Så svårt när man aldrig upplevt det förr och inte kan man fråga bm en lördagkväll heller :p



Mys!! :D Nej jag tycker inte alls att det är svårt! :D Några tavlor har jag ju gjort själv och Nalle Puh är ju alltid neutralt :) hihi!



Kramar

2010-02-21 | 20:05:00
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

sv; jaha okej :) jag vet inte, jag har ju vart där tidigare och vet var man går in och så men jag har aldrig varit på själva avdelningen. men jag kan ju meddela imorgon om hur det blir ^^

2010-02-21 | 21:37:39
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0