förlossningen .. ?

förlossningen, är det skrämmande eller är det det bästa med det hela ? jag har blandade känslor, ibland känner jag ångest för att jag vet att det kommer vara smärtsamt och ibland känner jag att det kommer gå bra och är inte farligt orolig alls. men man kommer ju undra hur det är, enda fram till själva förlossningen.
kollar på förlossningskliniken och längtar bara tills det är min tur och då vi ligger där med vår bebis i famnen alldeles ny och fin. det är svårt att tänka sej hur det komer att vara, jag kommer nog böla som ett barn då bebisen väl ligger på min mage :)

föräldrargruppen börjar iaf inte på fredag, jag är lite för ivrig och trodde det men det är ju nästa fredag :)


era kommentarer


Anton skrev:

Mäh! ;p Jag trodde ju också det var nu på fredag :) <3

2010-02-10 | 15:27:54
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Tova skrev:

Hehe, jag brukar fortfarande kolla på förlossnignskliniken och kan inte fatta att jag redan FÖTT barn - det gick ju så snabbt och var inte alls så jobbigt som jag trodde.

Men jag har ju fortfarande inte varit med om en riktigt "BB-förlossning" som man ställde in sig på, känns lite konstigt :P

2010-02-23 | 20:49:31
bloggadress/url: http://www.metrobloggen.se/trasslet

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0