gnarp

igår va sara och jag med anton, dk och hellsén till gnarp där de spelade i "rockkarusellen" :) de va så duktiga, spec. anton såklart. han är grym på trummor, han sa att han spelade fel lite då och då men det hördes då inte för ett "ovant öra" :D

idag har det vart en riktig mysdag innomhus, vaknade vid halv åtta. myste liite, käkade frukost sen kikade vi på percy tårar men jag somnade så vi gick till sängen och la oss, vaknade igen vid ett :) skööööönt.
nu efter ett skönt bad väntar en tvkväll på några timmar, anton är med hellsén i lokalen och de ska ut på tranis sen. jag sj tänkte åka en skväll, så pöpis blir varm och tinar ...
tvättade nämligen henne igår och hade hon inte frusit ihop helt och hållet idag ?! (dörrarna) såklart går bakdörrarna upp hur lätt som helst, fick också ringa ut anton så han kunde hoppa från baksätet till framsätet för att starta då jag sj inte riktigt är så smidig längre :)
efter det stod jag och röck i över en kvart innan dörren gick upp och jag kunde åka ner till en stad som hade stängt. klart, kl va ju tio över tre och de flesta affärer stänger ju tre på lördagar ;)

era kommentarer


Anton skrev:

"Hörs inte för ett ovant öra" Jag tappade ju förfan trumpinnen så de blev tyst från mig i 2 sekunder! xD Hahaha <3

2010-02-15 | 10:34:41
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0