gubbar på taket ..

det springer gubbar på våra tak här på området idag, de skottar av förådstaken. vi funderar sj på att skotta av alltantaket, men inte kan då jag klättra upp och jolla med det nu och anton har alltid ngn plan för sina kvällar så vem ska få äran ?

tror visst min lilla bebis håller på att fixera sej, känns som så. hur det nu känns ? jaja, jag har fått för mej det iaf :) det känns som om den ligger med huvudet neråt, rumpan/ryggen på högersidan av magen och den bökar som en gris. den blir nästan frustrerad ibland och härjar på som en hackspett, iaf vad det ser ut som :) hela magen hoppar jättefort, det kan inte vara kul att ligga där. tur man inte minns det iaf :p
undrar hur den får tröst där inne, för den måste väl ha känslor ? de kan ju inte bara komma helt plötsligt då den kommit ut. då bölar den ju som bara den, den måste ju kunna det i magen med. eller ja inte direkt men den måste ju kunna bli arg ? undrar om den kännse sej ensam ngn gång, det måste vara hemskt ensamt där inne i vilket fall ..
men snart så är hon (ja vi tror det är en tjej, pga massa saker :) här hos oss, vår lilla prinsessa <3

igår då vi skulle lägga oss och ni vet då man precis håller på att somna in men ändå är vaken så "drömde" jag att vi gjorde ett vaginalt ul och att bebis ansikte såg ut som homers, fast lite smalare. gissa om man blev lite smårädd. det kan ju faktiskt vara så att man inte får en frisk bebis, den kan ju se ut hur som helst och dom tankarna snurrar ju lite nu och då. man hoppas ju såklart på en normal, frisk och välmående bebis.

nä nu började ghost wisperer ;)


era kommentarer


helen skrev:

haha vilken rolig dröm, helt sjukt vad konstigt man kan drömma nu som gravid :) KrAM

2010-02-09 | 18:27:43
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Madelene skrev:

Ja det är ju en kanon bra idé :D

Haha, ska jag vara ärlig har jag och Jimmy ingen årsdag.. Har ingen aning om när vi blev tillsammans :p

2010-02-09 | 18:42:10
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Frida skrev:

Hej hej!

Va kul!...hade ingen aning om att du oxå skulle ha:)

Grattis!

2010-02-09 | 20:29:27
bloggadress/url: http://fridaforsblom.blogg.se/
Madelene skrev:

Haha! Ja vi flörtade extremt mycket, så mycket att vi tappade begrepp om tid och rum så något datum existerar inte :p haha!



Ja men gud, det hade ju varit skit roligt! Perfekt 20 års present till knodden ju ;D

2010-02-09 | 22:45:08
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
micksan skrev:

Nja hon har väl kanske inte sagt det rakt ut. Alla går ju upp olika. Men jag tycker det känns så onödigt att gå upp så mycket. Vägde ju trots allt 75 före graviditeten, så hade ju några kilon extra iaf. Ska dock få gå till en dietist, kan ju vara bra ändå. Klart jag inte gillar att gå upp i vikt, lite ångest nästan, men det är ju så att man ska öka när man väntar barn, så känns inte så farligt. När bebisen kommer ut får man ju lägga om kosten, och börja träna. Dessutom så får vi hoppas amingen plockar dom flesta kilona. :)



Vilken var din ursprungsvikt?

2010-02-11 | 20:40:04
bloggadress/url: http://micksan.org/lillalyckan

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0