helt vanlig söndag

alla hjärtansdag igår, vad är det för påhitt va ? alltså, även om jag nu har pojkvän så är det ingen dag jag lägger några som helst pengar på förutom mat eller så. tror jag köpte en ros och nå fiiiint kort till anton förra året men jag kommer då inte ihåg sist jag fick ngt (haha, så snäll och söt är jag :). men aja, det är bara ännu ett sätt för idioterna som försöker sälja på oss massa "speciella" godisar, nallar mm att tjärna pengar. ne-e, då är det mysigare att bli uppvaktad en tisdag i mars eller så.
jag och anton hade iaf en mysig dag iaf, åt fläskfilé med hemmagjord klyftpotatis igårkväll och kikade på tv och myste med godis i soffan tsm :)

lägger man sej bara några minuter efter tio borde man kanske vara pigg nu, men ne. har haft en snarkande anton på ena sidan sängen heeeela natten. det är konstigt det där, hur han vissa nätter ligger helt stilla utan att vända om och lägga sej på rygg (då han snarkar) och andra nätter då han vänder sej var och varannan minut så man blir halvt tokig och vaknar upp flint och zombie :S

igår va bebis i magen alldeles för söt :D vi vet inte riktigt vad den höll på med men det såg ut som om det var ett hjärta där inne för magen lixom pulserade lite halvfort. antagligen låg den och andades, kanske att rumpan guppade i takt då det va hårt där ;p

era kommentarer


Tova skrev:

Hehe, vi har heller knappt gjort nåt speciellt på alla hjärtans dag ;P särskilt inte detta år då man har en liten bebis hemma, och varken orken eller möjligheten finns att "hitta på något" ;)

Hoppas du och magen mår bra?! Och att du vågade läsa min förlossningsberättelse, hihi!

kram

2010-02-15 | 21:25:36
bloggadress/url: http://www.metrobloggen.se/trasslet

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0