morgonpigg

måndagmorgon, ser ut som alla andra morgnar. vaknar med anton, bebis vaknar och bökar omkring. jag väntar till den blir lugn igen och lägger mej på soffan. somnar om och sover till lunch ungefär :)
ska luncha med anton idag sen ska jag till hästen och mocka. det enda jag kan göra i stallet nu för tiden. kan inte ens ut och gå med honom, bara stå i hagen och mysa. fast knappt så jag vågar det längre. han har sån energi att jag kanske blir översprungen nå tag :o

längtar till på fredag, då är det ett BM besök inbokat igen :D det är supermysigt, fast lite småjobbigt då jag skrattar. (pinsamt :)
karpaltunnelsyndrom, (graviditetsproblem) ont i vänsterhandled med andra ord. kroppen svullnar under graviditeten och det gör att det blir trångt åt leder osv så det gör ont att böja. tårarna bara rinner då det är som värst, det är tur man är van att ratta med högernäven. det brukar gå över då man fött, annars får man operera :/

era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

men nej, har du såt ont? :( usch vad jobbigt!

2010-02-01 | 20:39:21
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0