småfixdag

småkyligt ute i morse, -28 i morse vid 8 tiden. tyckte det va lite för kallt så jag la mej för att sova lite till och vaknade inte först strax efter 12 :) åkte för att luncha hästar sen tillbaka till bollnäs frö lite småshopping och där sprang jag på lina som jag inte träffat på flera veckor. vi åkte till ljudbutiken som öppnat ute på ren, hittade kromade blinkerslampor och extra halvljuslampor så nu är lagret påfyllt igen :)

nu är jag parkerad i soffan för resten av kvällen, efter att ha käkat soppa med mackor och fixat och donat lite i barnrummet :)

dålig före/efter bild (gäller vägg och fönster), men den får duga :)
har kortat av svarta panellängder och ska även upp med ljusgröna efter att ha kortat av dom också. gjort hänglampa av en svart fotlampa med lite blommönster på. lagt en kubljusslinga på innersta fönsterbrädan och tagit bort yttre fönsterbrädan, för att få plats med spjälsängen. och därför hängt upp amplar med blommor i.


era kommentarer


Madelene skrev:

Skoj med bilder! :D Våra gardiner går också i grönt :)

2010-02-22 | 20:28:59
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

sv; jo det var bara bra med plutten, jag följer kurvan på punkt och pricka, en riktig medelsvensson haha :) hon sa att jag troligen kommer få en liten bebis :)



angående onsdag så tänkte jag bara säga att jag skippar det så att du vet :) men vi kan gärna umgås nån dag snart ändå kanske? ^^



fint du gjort det förresten!

2010-02-22 | 21:35:33
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Madelene skrev:

haha, ja det är helt sjukt vad man fäster sig vid sina ägodelat, galet egentligen! :)

2010-02-22 | 22:01:50
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
helen skrev:

Jo de kändes mer verkligt nu :) hihi kram

2010-02-23 | 20:00:19
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0