solsol

wiiho, jag bröt min morgonrutin i morse. ist för att kliva upp 7 med anton låg jag kvar i sängen och somnade om, vaknade för en halvtimme sen :) så nu blir väl dagen vääääldigt lång helt plötsligt. brukar ju lägga mej i soffan igen efter att jag käkat frukost och sova till sådär 11-12 så nu kommer jag väl bli himla rastlös idag antar jag !

ska ut till karin på em, de kommer och vaccinerar hennes häst så jag ska vara med eftersom hon jobbar sen ska jag pyssla lite med min egen pålle <3

era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

sv; jag grymtar och flåsar som ett sjölejon så fort jag måste anstränga mig, och precis som du säger.. lite extra högt när andra är i närheten så att dom fattar hur jobbigt det är! ;D



tack för tipset! :) får prova det!

2010-02-25 | 20:01:59
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0