söndag

lina har precis dragit härifrån, vi kikade på en av wallanders nya filmer, trodde jag sett alla men jag hade tydligen fel :) plus att jag inte sett prästen heller så den kanske jag och anton hyr sen.
kom att tänka på att jag skulle vilja se green street hooligans2, kanske finns att hyra ? jag laddar inte hem film/musik längre. god vilken tönt man blivit alltså, så fjantog med allt motför man va för tre-fyra år sen :o riktigt tantig, och jag känner mej ful dessutom !
ne men första filmen var en av de första jag och anton kikade på tsm och jag kommer alltid minnas den kvällen :) vi hade precis träffats och hade det väldigt mysigt uppe på hans lilla pojkrum ;)

just nu är jag sugen på att pilla med ngt eller hitta på ngt bus med ngn :D men vad, är ju söndag lixom.


era kommentarer


Therese skrev:

Så var jag också, att han gärna fick stanna inne. Men på slutet så var man så nyfiken på vad som gömmer sig därinne :) Men du har inte långt kvar ju, kommer gå fort :)

2010-02-28 | 19:27:30
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/
Annika skrev:

hej gumman. vecka 11-13 har jag praktik i bollnäs, tycker att vi ska ses någon dag då :) <3

2010-03-01 | 08:12:09
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Anton skrev:

Ja vi kollade ju på Prästen och den var bra ;) Sen ska jag se en till film när jag kommer hem :D Och en annan ska vi se ikväll ;) <3

2010-03-01 | 10:18:48
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Jag vet, måste skärpa mig igen. Det gick bra innan jag var ut i helgen och kom hem vid halv fyra - fyra både fredag och lördag >.< Jadå, nu blir det massa uppdateringar igen som vanligt ska du se ;)



Äsch, nu har jag marthina jag kan fula mig med i en vecka eftersom hon ÄNTLIGEN fått lov. Så nu blir jag förhoppningsvis inte lika ensam :D

2010-03-01 | 12:03:10
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Nej du är inte dålig :o

Det är rätt enkelt faktiskt, du lägger in en bild och skriver brevid den, då blir det liksom bara en rad som är brevid. Men klicka på bilden en gång och sedan uppe bland verktygen så ska du klicka på höger/vänster justerare. Du vet där man bestämmer var man ska ha texten.



Jag vet inte om jag förklarade så bra.. xD Du får säga till om du fick det att funka :)

2010-03-01 | 13:32:28
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Madelene skrev:

hehe, verkligen inte! :p nu vet vi vad som komma skall, haha!

2010-03-01 | 14:46:42
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0