Tiden springer

SHIET
sitter vid min gamla dator hos mamma och pappa, kikade på lite gamla bilder !
gud vad snygg man va då, sådär för tre-fyra år sen. hittade en bild då jag har ett par LEE-jeans, stl 26 !! vart kan jag få på mej dom nu ?! har dem sparad i en låda hemma, så nog ska jag kunna klämma på mej dom ngn gång igen. blir otroligt pepp då man ser hur slank och fin man va i kroppen då.
har hänt en del sen man träffade anton, för BÅDA oss. bara sen jag blev gravid har anton gått upp nästan lika mkt som mej, +-20kg och sen vi träffades för drygt tre år sedan har jag gått upp 20kg.
det är helt sjukt, man förändras med tiden. men jag ska tametusan gå ner, målet är 70 !

snart kommer anton hit ! :D <3 ulrika, martin, sandra, daniel, malin, stefan och lilla tindra ska också komma så vi ska käka och gosa lite :) tindra, malin och stefan va faktiskt här tidigare då jag kom men de åkte för en stund sedan men kommer snart tillbaka :)

era kommentarer


Madelene skrev:

Men isf kan du ju glädja dig med att det bara är vätska och då försvinner det ju sen! :D

När fick ni kallelsen till föräldragruppen?

2010-02-05 | 16:38:27
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Frida skrev:

Men menar du att Anton har gått upp 20 kg under tiden du har vart gravid?!

2010-02-05 | 22:06:56
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0