kärlek

ett liv kan väcka så mkt känslor, ett liv varken du eller jag ens träffat. ett liv som ännu ligger tryggt i min magen och som inte alls vet vad som väntar här utanför. h*n gör sej påmind genom sitt bökande och hickande.
just nu ser det ut som om jag käkat en kona, hela magen petar ut åt höger ;)

bad, är ngt vi båda gillar antar jag. eller så är det mest obehagligt för snutt*n där inne då jag halvt ligger ner, vem vet.

magen har sjunkit och jag kan helt plötsligt gå normalt igen. behöver inte riktigt vanka fram som en anka längre :) annars är allt i sin ordning än sålänge;
-inga spec. gravidsmärtor så som ont i rygg åså
-sura uppstötningarna dyker som vanligt upp lite då och då
-inget sug efter ngt spec.
-går upp i vikt
-bebis bökar lika vilt som vanligt, stor som h*n börjar bli ;p


era kommentarer


Hanna skrev:

Är det inte tvärtom?

Tjejer lågt och killar högt?! Eller?

2010-02-13 | 22:07:30
bloggadress/url: http://hannaclarsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0