v31 <3


som ni såg la jag upp en film, från i morse på magen. alltså, vilken liten blyglort
man har där inne! men inte för barnmorskan då, där är h*n så sprallig så jag får
skämmas :) (i och med att jag får skrattattacker :)
vi försökte få med sparkarna/bökandet på film igår med. men helt utan resultat.
lika blyd då, så fort linsskyddet åkte av så stillade magen och h*n var som bortblåst.

idag ska jag köpa en tavla jag hittade på dollar, en jättesöt! kommer väl upp bilder
sen då barnrummet är färdigt :p ska fixa lite småsaker att fästa på lampan vi har
där inne, ta bort blommorna och fixa dit ngt annat mysigt. ska bli skoj och se hur det
blir då allt är klart!


era kommentarer


Elly skrev:

Jag tyckte jag blev gravid ganska snabbt ändå. Hade ju ätit p-piller några år så kroppen tog sin tid för att vänja sig. Jag tror också att de är lättare att bli gravid om man inte "försöker". Jag kommer ihåg att jag gick och spände mig hela tiden, var orolig osv.De gör nog mkt...



Tiden går ju så otroligt snabbt nu! :)

2010-02-02 | 12:26:15
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0