V32 (31+0)

morgonpigg, som alltid :) gosade lite med anton innan han for imorse och nu sitter jag här i soffan, ska snart lägga mej igen och sova ngn timme till.
går över i v32 (31+0) idag <3 känns lite overkligt att skriva så många veckor, det är ju sjukt hur tiden går. snart ligger man inne för förlossning, ajaj.

har en liten tanke på en rolig grej man skulle gjort. fick idén av norges "unga mödrar". man skulle gjort ett kollage eller skriva ner lite i ngn fin bok om vad som skedde under graviditeten, kul för en sj och barnet att läsa sen kanske ? typ vad man hade för nojja (mat osv) vilka låtar av sin favoritmusik som släpptes, vad man bara måste se på tv mm. men vi får se hur det blir, skulle vara skoj bara :)

era kommentarer


Madelene skrev:

Smart! :) Jag tänker skriva ut allt jag skrivit om graviditeten i bloggen :) Ska bli roligt att ge bebisen längre fram i livet :)



Homer, haha.. Dessa drömmar! Jag känner samma känsla som dig, fast ibland ilar det ner mot de nedre regionerna :p Så jag tror bebis lägger sig tillrätta :)

2010-02-09 | 17:05:05
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Hanna skrev:

Vi har BF samma datum. Jag har också 12 april :) Roligt!

2010-02-11 | 21:28:31
bloggadress/url: http://hannaclarsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0