-28.9 grader

nu när det är -28.9 grader ute vill man verkligen bara stanna inne under filten. det är då liiite synd att tvn inte bjuder på så mkt roligt, brukar bli barnprogram för min del då ;)
anton är påväg till lokalen för att repa och jag ska väl göra ordning lita mat. jag tänkte gå ner på mekonomen och beställa allt till bilen idag, men så påminnde svärfar om att det var söndag. jag vart lite smått lättad ändå, för då fick jag plötsligt inget skäl till att gå ut i kylan ;p men imorrn så bär det av, är ju en del som ska beställas innan servicen. ska även ringa killen som ev. ska utföra det och fråga ifall han kan och när isf.

nu när det är så kallt ute borde det vara varmt och gosigt inne, men inte i vår lägenhet inte. det är nästan 16 grader inne så det är inte så värst gosigt /: ska be bovärden kika på det, så anton slipper bli snorig om nätterna :)
imorse fick jag picka på honom flera ggr, då han börjar snarka med en kvart mellanrum typ, lagon kul att precis hinna somna för att vakna tio min senare. så jag sa att om han inte slutar skulle jag packa ner honom i barnvagnen och skjutsa ut honom på alltanen. då blev man poppis ;)

era kommentarer


Annika skrev:

:) ja vi måste göra det . Är det fortfarande så? :s det är bara du som ser det så, konstigt :s haha puss<3

2010-01-06 | 16:29:52
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Tova skrev:

Aha, en liten vårbebis alltså! härligt!



Ja, man borde ju passa på och njuta av "ensamheten" utan bebis så länge det varar (och det ÄR ju faktiskt riktigt mysigt att vara gravid på många sätt). Men nu är jag bara så fruktansvärt otålig och rastlös, haha :) vill träffa lillen nu!

2010-01-06 | 18:17:18
bloggadress/url: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Anton skrev:

Haha nej! Vilken ful barnvagn xD Hahaha!

2010-01-07 | 11:08:38
Tova skrev:

Haha, får också "stöta till" min pojkvän då och då p.g.a. hans snarkande ;)



jaa men precis, jag var också nervös inför förlossningen tidigare, men tror det är bra att man trots allt är gravid ganska länge - då hinner man vänja sig vid tanken ;)

så nu känner jag mig faktiskt väldigt lugn i v. 39. men lite "resfeber" har man typ ;)

2010-01-07 | 18:35:02
bloggadress/url: http://www.metrobloggen.se/trasslet

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0