ännu en kall dag

lördag står på tur och inte har man väl hunnit med allt för mkt idag. sov dålig inatt, pga en anton som snarkade ;) så jag åt frukost och la mej i soffan där jag somnade och sov ett par timmar till. sen blev det maxlunch med baby och nu på em. har vi ätit hos svärföräldrarna sen blev det en tur till peril med morötter ;)

ikväll blir det tv, jag är lite småtrött så kanske blir en tidig kväll !

appropå era gissningar om när den i magen kikar fram så kommer jag att börja publicera den listan from. den första "gissningsdagen" och stryka vart efter, tills den kommit :) så får vi se vem som har rätt sen ;)

era kommentarer


Madelene skrev:

nej om den är lite solblekt gör inget! :) värre om vagnen är knallrosa och alla tror att man fått en flicka eller tvärtom! :p

2010-01-09 | 20:04:17
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Jessica Hellman skrev:

Jag tror bebisen kommer ut den 10e april ja :)

2010-01-09 | 21:00:33
Madelene skrev:

Sv: Nej färgerna i sig gör mig inget, men det känns lite jobbigt om alla kommer fram och säger men gud vilken fin flicka, nja.. det är en pojke :p haha

2010-01-10 | 13:19:11
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0