barnens hus

vi var till söderhamn och barnens hus idag för att köpa bla. täcke, kudde och påslakan till både vagn och säng. det blev dyrt, men det var snyggt också :) blev bara ett set var (ett till sängen och ett till vagnen), det går ju åt mer men vi ska på ikea snart också :) hittade även en grön (gummi/slajm) boll med ögon och massa fransar på som jag hängt upp i vagnen, där ska den få göra sällskap med de små vita raggartärningarna ;p

imorrn har vi tvättid, ska tvätta upp lite kläder OCH påslakanen så jag kan bädda lite i vagnen :D hihi.

för övrigt sov jag hur bra som helst inatt, anton snarkade inget och det var varmt och skönt. vaknade till vid kvart i nio, gick upp för att käka frukost och gick sedan och la mej igen. somnade om och vaknade kvart över elva ;) det var så skönt och mysigt ! nu blir det tv en stund, sen mat.


älskar dej anton <3

era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

sv; bli medlem på http://www.familjeliv.se/ :)

där finns det!

2010-01-03 | 19:30:23
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Madelene skrev:

Dit var vi också igår! :)

Gud vad skönt för dig, ska prova sjukgymnast annars blir nog jag också sjukskriven skulle jag tro.. Har du provat något som hjälpt? Inget verkar ha tillräckligt bra effekt :/

2010-01-04 | 11:11:00
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0