freeedag

nu är det ljusnar tidigare på morgonen och är ljust längre på kvällarna :) YES !
och det börjar kännas rätt mysigt att vara hemma om dagarna, då bebis är vaken myser jag med magen som hoppar och studsar lite hur den vill då ;p
men saknar nog allt min fina vita V8 :/

idag ser planerna ut som så att jag ska:
* ska springa ner till vägen och hoppa med tifa i lastbilen och åka en sväng.
* ikväll ska jag till arbrå och kika då anton och hans band spelar i rockkarusellen.

era kommentarer


Madelene skrev:

Går inte att kommentera det andra inlägget! :p Vår graviditet var helt oplanerad och blev inte konstaterad förrän i v. 13+0, trodde att jag var i v. 6-7, men VUL visade annat så det kom som en chock :) <3

2010-01-29 | 11:20:08
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0