lite nytt och beg. :)

mobilbilder blir så coola, men jaja ;)

detta föreställer då en vit kortarmad body med turkosa kugghjul på, vit/grå/grön body med ugglor på, gul/brun långarmad tröja, mörk/ljusgrå långarmad boby, mörkblå leggings (jätte mjuka och goa), gråa och gröna strumpor, limegrön/vitrandig myströja och ett par vita byxor till :)

hämtade vagnen dan före nyår, den står nu helt oompysslad i barnrummet :) (det är en svart/grå emmaljunga som är solblekt så det ser ut som om den är grå/grön lite här och där :) 

vi har börjat fundera hur det ska se ut där inne i barnets blivande rum, då vi förmodligen inte kommer att tapetsera om, men ska vi göra det blir det i mörkbrunt/turkost. men vi ska iaf börja flytta ut antons dator snart för att ställa in sängen och börja få upp lite saker på väggarna och börja tvätta upp kläder som ska läggas in i byrån. ska kika på några fina saker att ställa i fönstret, då jag inte vill ha blommor där inne. plus att jag ska köpa några fina gardiner och sy upp så de blir så korta att de precis räcker lite nedanför fönsterbrädan :) det ska bli så kul att pyssla där inne och få köpa nya saker, bädda i säng och vagn. ja man är ju som en galen hund :D

era kommentarer


Tova skrev:

Vilka söta :) när har du BF?

2010-01-03 | 23:29:29
bloggadress/url: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Madelene skrev:

Vad är det för årsmodell på vagnen? Och är det en liggvagn eller en kombivagn? :)

2010-01-06 | 16:53:24
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0