mkt gjort

idag har jag fått mkt gjort, trots kylan. 1. har ringt hit vaktmästaren som fixat så vi har heta element överallt! (då vi hade endast 15 grader igår) 2. fixat min mobilabredband räkning så jag får den varje månad ist för kvartalsvis! 3. vart till peril och bytt täcke(n)! 4. fyllt kyl och frys med massa mat! 5. köpt alla saker till bilen! 6. åkt iväg med bilen som nu är på storservise :D

nu sitter jag i soffan med en anton halvt liggandes i mitt knä efter ett varmt bad med god doftande badolja. (badar alltid i babyolja annars :)

köpte jättesöta reflexer till barnvagnen idag och som jag sa till anton "två grodor och två, inte ormar men dom har ben" haha, kul då man tappar bort ord hela tiden ;p det var iaf ödlor, inte ormar men med ben ;p

imorrn blir det en innedag, mest pga att vi är billös. och lite för att det är såå kallt :) hoppas jag får hem mina små tärningar snart, vill sätta dom i vagnen NU ;D fast ska sy om dom lite först för jag vill ha som pyttesmå, inte 6*6cm som dom är orginal :)


era kommentarer


Madelene skrev:

Han mår mycket bättre än väntat iaf :) Tyvärr kan det ju komma tillbaka längre fram.. :/

Ja det ska bli så spännande att se :D

2010-01-07 | 22:36:51
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Sofie skrev:

Haha, guuud vad du är aktiv;) Nu kan du nog hålla dig inne ett tag:)

2010-01-08 | 06:57:34
bloggadress/url: http://http:/svava.bloggplatsen.se/
Madelene skrev:

Nej jag har ju inte det, tycker att det är jätte svårt :/ Finns ju en hel djungel där ute..

2010-01-08 | 16:13:34
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0