nya kompisar

vart tv hela em och blir det resten av kvällen också. en annan del av köping och johan falk väntar ! bebis i magen vill inte att jag ska åka till min kära häst ngt mer idag verkar det som. det bankar på för fullt där inne i magen och verkar vilja åka kana ut med fötterna före. känns som om den håller på att "stampa upp ett hål i isen" just nu, det gör lixom ont där nere. så jag ska lägga mej ner under filten med ett glas juice och inte röra mej alls. jag vill inte ha bebis liggandes i soffan om ett par timmar, då det är över 10v kvar ! stanna inne baby, ett tag till. det blir bäst så <3

anton är på laser och spelar gitarr, han kommer hem innan köping han också då blir det kvällsfika sen mys i soffan. iaf lite fotmassage ;p
så får jag åka till peril imorrn ist, kolla upp lite sår han fått på benen. hästen han går med är inte på så bra humör just nu, hon är sur på honom hela tiden :) så fort han rör sej så springer hon med öronen slickad mot halsen och skriker, vänder om och kickar åt honom. tror det kan ha med lillhästen hon alltid gått med att göra. att hon tycker peril tränger sej på och försöker ta henne ifrån henne. men det lägger sej kanske om ngn dag, får jag hoppas. han som är så myssjuk och snäll :) va iaf dit och mockade, fyllde vatten och mat tidigare idag så det får duga.

älskar dej anton, nu är det inte alls långt kvar <3


era kommentarer


Therese skrev:

Hehe :P

Oki, hoppas du får igenom hpn då :)

Du bor på ren läste jag? Då kanske vi springer på varandra med barnvagnarna sen :P Hoppas din helg varit bra :)

2010-01-25 | 11:23:05
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0