vardagen

dagarna går ganska sakta då man inte gör ngt. det finns inget på tv och inget att göra hemma. man hittar inte på ngt längre och känner sej jättetråkig. man har inget att göra om kvällarna utan får sitta sj och bara vara ännu tråkigare.

imorse då jag vaknade vid halv 6 hade bebis vart lugn så länge att man började bli orolig och precis som om den kände att jag var orolig för då började h*n sprattla på och så kom hickan :) låg och smålog för mej sj i sängen och vart då vaken tills hickan försvann. allt som vanligt tänkte jag och somnade om.

var till mamma igår också, pappa var och fiskade. vi småpratade och kollade på tv, hon låg även och myste med magen och då kände hon plutt*n :)


thank god for what I found

<3

era kommentarer


Anton skrev:

Hihi! Gulltuss :9 <3

2010-01-21 | 10:47:48
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0