en ny dag, nya tag.

igår tog jag tag i röran här hemma, äntligen en sval dag tänkte man ju lite. anton hjälpte till också, plockade undan och tvättade lite medan jag diskade, torkade genom köket, klippte gräset, fyllde jord i landet bak och fixade med tomaterna. ja, vart då lite gjort iaf :)
men på dagen då anton var i shamn (han har börjat en kurs där), var jag till ullis och smulan i edsbyn med mickis :)

vad ska man göra idag då ? fortsätta plocka ser det då inte ut som det blir, ser soligt och fint ut ute så det blir nog varmt satan inne hos oss. OCH igår, appropå soligt och fint. då jag skulle pumpa innan vi la oss då märkte jag att mina bröst var fulla av vattenfyllda blåsor ! brände ju dem i fredags då vi var på stranden i alfta, rejält antagligen. så jag fick sitta och försöka få hål på dem sen smörja. så kom det tillbaka en massa inatt, tog hål på dem och smörjde igen sen la jag mej igen. så idag har jag inte sett några, tagit bort en massa skinn och smörjt. så nu syns inget, de är lika snygga som vanligt xD

mickis sopver en sväng, så jag ska fixa lite frukost så får jag se vad dagen bjuder på. puss !


era kommentarer


Annika skrev:

Ja det var det :( måste ses, måste ses !!!!

2010-07-07 | 11:43:14
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0