ensam med mysen

anton åkte till gävle på getawayrock tidigt i morse så idag blir jag ensam hemma heeela dagen/kvällen med mysen min :) hon ligger och sover på mage här nere på golvet. lätt att "magträna" då hon somnar ^^

igårkväll drog jag med stefan till jobbet och tvättade min bil, det var över en vecka sen så det behövdes ! sen hämtade vi en biljett i edsbyn till getaway, så min älskling kunde åka dit idag och han blev så glad :)
han har för övrigt åkt på ögoninflamation, stackarn får inte vara nära mikaela nu till det är bra ! jag menar, tänk om hon skulle få det nu. kul, eller inte. kommer hon säkert vakna av gallskrik för att hon inte får upp ögonen. stumpan :)

såhär på morgonen är jag alltid rastlös, vill hitta på ngt och planerar dagen. men mot em så längtar jag bara till kvällen och soffan, börjar ana att jag blir nog rätt trött av att ha mysan hela dagen ensam. man kan lixom inte ta sej en tupplur som förr, sover inte hon sover ingen :p

tänkte på en sak igår. man går nio månader med en bebis i magen som man längtar så otroligt efter, sen föds de och då blir man så lycklig och längtade inte efter ngt. inte först nu har jag börjar "se framåt", börjar tänka på hur de kommer se ut om ett år, hur de kommer låta då de pratar osv :) kommer det vara så hela livet, att man kommer undra och längta ungefär lika som man gjorde då de låg i magen ? :) i och för sej har man kanske vart så upptagen i huvudet med att vara så lycklig att man inte hunnit tänka så mkt framåt också, jag är ju så surrig och virrig iaf så skulle inte förvåna mej ;) säger jag en sak två ggr är det bra lixom ;D


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0