helgen

grattis jk och helen till er dotter som kom i gårkväll, hon är så fin :) lycka till med allt !

helgen har  vart underbar,  vart så trött så har bara tagit det lugnt. i fredags drog jag med stefan till runemo för en tvätt av bilen, sen for vi till edsbyn och hämtade en biljett till getaway rock åt anton. så igår var han i gävle på rocken hela dagen och kom inte hem först åtta, eftersom mickis somnade  vid sex fick jag en lugn ensam stund i soffan :)

red igårkväll, då anton kommit hem. karin skulle visa mej ett badställe, men kossorna var för leskiga för hennes häst så vi kom aldrig dit. min pålle var också fruktansvärt rädd, men jag gav mej inte så efter att han rest sej ett par ggr gick (stampade) han förbi, men  var ju tvungen  vända och gå tillbaka eftersom inte karins häst kom med :)
så ikväll ska hella  visa mej dit ist ;p då är hästen tvungen att gå för hon är som mej, ger sej aldrig ;)

men nu en stund i soffan och mysa med mina två innan sex, då  vi ska rida.

era kommentarer


Annika skrev:

Tack :D blev as bra. nej gud jag satt och skrattade :D hehe

2010-07-11 | 17:54:22
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0