kräkbrännboll

igår spelade vi brännboll, förlorade bägge matcherna men roligt var det :) bar av till robin efter, satt där och snackade ett tag innan vi drog till take of för att käka vid havl tio. men jag vart inte långvarig !
vid tio då vi precis beställt maten så började jag känna sådär som man gör innna man får magsjuka. mådde inte alls bra, molade i magen och jag kände att jag bara ville sätta fingrarna i halsen. så jag tog bilen och åkte hem. hann bara komma innanför dörren så kräktes jag. ett gäng kaskadspyor sen var det bra ! illamåeldet borta och jag var som vanligt igen, så nog vare ingen magsjuka inte. å andra sidan brukar man inte kunna hålla sej från att spy då och så brukar man spy tills man bara har magsafterna kvar. kanske var överansträngning, jag är ju faktiskt inte van att springa som en häst ! meeeeen ingen träningsvärk i varken ben eller armar idag, bara magen ;) 
idag är jag piggelinus och tänker faktiskt åka ner på yran och hejja på mina grabbar och flickor :) och ikväll blir det grilla i runemo med gänget sen parken !


era kommentarer


MalinKalin skrev:

Usch det som är så äckligt att spy. Fast det brukar ju bli bra efteråt som tur är :P

2010-07-24 | 15:38:26
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/
Madelene & Vincent skrev:

Mickis kanske ska bli storasyster? ;D

2010-07-24 | 19:44:00
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0