kurr kurr :)

efter idag känner jag för att sitta i soffan heeela kvällen och glo på tv. har hållt igång hela dagen, fixat och donat med allt möjligt ! :) längtar i och för sej till den renbäddade sängen, men mina nytvättade och mysdoftande döskallelakan !

la mickis vid sju, så hon sover. längtar redan efter henne, men får stå ut tills imorrn OCH DÅ blir hon heeela 11 veckor ;D hjärtat mitt, det går alldeles för fort. man följer de som fått för sju-åtta månader sen och shit, tänk då hon blir så stor. kommer inte hinna blinka många gånger ni !

imorrn får jag nog besök av mamma, yippi ! jag som inte alls trivs att vara ensam hela dagarna, anton jobbar ju med fönsterputsning hela denna vecka så mikaela och jag är ensama hemma.
mamma skulle till morfars lägenhet och dela saker med sina övriga åtta syskon. de har vart tio, men en bror till dem dog plötsligt för ngt år sen.

såhär hittade jag mickis i morse då hon vaknade ;) jag förstår mej inte på hur hon gjort, såg precis ut som om ngn lyft henne och lagt henne så ;D


era kommentarer


cissi skrev:

Ja tror inte du vet vem jag är men jag bor i Kilafors (Sörfly) Kallas Cissi är hela 27 år=) kanske du vet vem min lilla syster är Theres Borg, hon är nog i din ålder=) Jag hamnade på din blogg genom Frida forsman blogg, Signe och min minsta (Linn) går på dagis tillsammans.

2010-07-01 | 20:34:41
bloggadress/url: http://cillaz.blogg.se/
Lina skrev:

Det blir fler gånger vi ska till stranden :)

2010-07-01 | 22:28:29
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Jaa visst är hon. Ska ta och knäppa bättre bilder sen, kass kamera på mobilen ju.. man ser inte riktigt.. :/

2010-07-01 | 22:51:02
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
cissi skrev:

Jaha där ser man=) då vet du vem hon är iaf=) Jag ska ha mitt tredje barn i Oktober, frida ska ha i december hon va?

2010-07-02 | 07:42:40
bloggadress/url: http://cillaz.blogg.se/
Helen -BF 30 juli skrev:

okej :) nej de fick jag inte, har sagt ifrån mig presenter från alla håll. Tycker de är bättre att de uppvaktar lillan om några veckor då jag förmodligen skulle få bebiskläder ändå. Jag har ju som sagt allt jag önskar mig förutom de lite dyrare sakerna. :) haha. kram

2010-07-02 | 10:13:25
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0