lite av varje

ååhej, idag har jag fixat en massa som jag var tvungen att göra ! svärmor har vart här och passar mikaela medan jag vart på banken, en runda på stan, på KC och på sörängs marknaden.
på stan sprang jag in på lindex och fyndade två bodys, ett par byxor och en fodrad regnjacka på rean. hann även med lektorget (eller vad affärn heter ?!) där jag köpte ett grönt spjälskydd, som jag för övrigt fick rejäl rabatt på ! :) har även köpt turkosa stora lådor från ikea till byrån i mikaelas rum, det blev kanon ! men rummet är långt från klart, tar det (som övriga lägenheten) lite pöh och pöh ;p
på sörängs marknaden köpte jag vit färg till altanen som vi ska måla om och fixa till, kollade även priset på altanmatta som låg på 85:-/kvm. men den köper jag inte först till våren då altanen är fixad, tät och klar. ska bli kul att fixa med den då inför sommaren :)

stl 80 från lindex, ord pris; 349:-. reapris 99:- !!!


använder solskyddet på sängen eftersom det glipar mellan fönstret och
rullgardin och då vi har fönstren öppna så kommer det in ljus då det drar
och rullgardin åker fram och tillbaka. men jag har kommit på en idé som
jag ska testa, så funkar den lägger jag upp en bild på det sen :)
spjälskyddet knyter jag "ovanför" sängen därför att då de blir större
drar de gärna ner skyddet med fötterna och kan fastna.

era kommentarer


Frida skrev:

Hoppas du hittade nåt mer på rean eftersom det var tag 2 betala för 1! Vi köpte också en fodrad regnjacka samt ett par täckbyxor. 99:- för bägge blev det istället för 600! Otroligt :)

2010-07-30 | 23:11:43
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
cissi skrev:

Vad fint det blev med dom nya grejorna=) Å jätte fina kläder lill tösen fått... det är ju så kul att handla till barna=)

2010-07-31 | 09:02:54
bloggadress/url: http://cillaz.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0