lugn dag

har inte gjort mkt idag mer än att tagit reda på vart det finns altanmatta att få tag i, resultatet blev sörängsmarknaden ;) väntar bara att få hem brädorna, då ska jag köpa färg och får äntligen komma igång :) så till nästa sommar har vi nog en mysig altan att sitta och mysa på :)

på fredag börjar iaf brännbollsyran (:D), alfta frakt har ett lag anmält även detta år. jag ville dock heta ngt annat, men så blev det inte. imorrn är det träning ute på långnäs och jag har vart duktig och fixat två tjejer, så man kan få lite avbyte :) imorrn MÅSTE jag till sjukan och fixa en ny bricanyl, helt tvärslut på den jag har hemma. trodde jag hade en till, men där trodde jag fel :( längtar iaf som bara den, brukar vara så mysigt att umgås med grabbarna från jobbet !
men är dock mer förvirrad än vanligt, för bollnäscrusingen brukar vara samma helg som yran och pärsmässan, alltså i helgen. men yran och pärsmässan är ju flyttad och brukar vara den 31. på bright rivers hemsida och i hälsingesommar tidningen står det den 31, men på bollnäsbloggen och hela hälsingland står det den 24 ? hur ska man då veta och vart läser folk ? för om vissa läser 31 och andra 24 så kommer det ju alltså bli två crusingar, men det visar väl sej på lördag :)

imorrn bär det av till bvc vid elva tiden, mickis ska få sprutor och kollas som vanligt. var dock åtta veckor sen sist så ska bli spännande :) och på kvällen är det slagträning på långnäs !


era kommentarer


♥ mikaela skrev:

Heja heja, vi ska också vara med på brännsbollsyran :)

2010-07-20 | 20:07:38
bloggadress/url: http://ingamikaela.se
marie skrev:

hoppas sprutorna går bra att få för tösen :) ska bli kul att se hennes vikt och längd, hon verkar vara en stor bebis precis som tuva :) vi ska inte på bvc förens 10 augusti och vi va dit sist 16 juni, långt imellan! då äre dags för hennes andra vaccinering :)

2010-07-20 | 23:36:55
bloggadress/url: http://marieivarsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0