mikaela tre månader

i fredags den 16 juli, blev hon tre månader mitt älskade hjärta :) det går fort sörrö !
ja och ni vet ju redan vad jag tycker om allt det här med henne, att jag älskar det osv så jag går rakt på sak :)

*hon sover fortfarande hela nätterna, somnar vid sex-sju tiden om kvällarna och sover till fem-sex på morgonen. käkar 190ml tillägg då, sen somnar vi om och sover till mellan åtta och tio.
*hon älskar att sitta, lutar sej framåt sj man behöver bara hålla henne lite för att hon inte ska tappa balansen.
*hoppa hoppgunga är en ny favorit, den älskar hon men får bara sitta en liten stund om dagen än så länge med tanke på att hon fortfarande håller på att träna upp ryggen som inte ska utsättas för så mkt åt gången :)
*ligger mkt på mage, ser ut som en säl som spretar upp med huvud, armar och ben !
*rullar runt rätt mkt, hittar henne på mage ibland då man lagt henne på rygg innan. första gången hon rullade från rygg till mage var för ca tre veckor sen och för ca två veckor sen började vi väl att träna mer att ha henne på mage. och då man har henne på mage drar hon bak armarna och fram med knäna och hasar sej framåt på så vis :)


era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Hon är så söt, vill bara pussa på na! :DDD

2010-07-19 | 16:45:32
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0