så ser det ut

 
* vit/rosa våttapeter, vita stora handdukar, gröna små, enkel spegel, väggskåp med smink åså i, stort vitt skåp med bebissaker och annat i, hjärtkrokar och en spotlampa från A&H. rosa/orande golv med turkosa mattor, ett badkar, en tvättmaskin under tvättstället, en trådkorgsställning med blöjor åså i och en trähylla med svarta korgar där det finns allt från kläder till biltidningar i

* brunmålade tapeter, hylla ovanför sängen, byrå och spegel tillhörande sängen från ikea, sängbord från rusta, vita mattor, mörkbrunt överkast med mörkbruna och turkosa kuddar, turkosa gardiner från A&H, turskosa krukor från mobackes och städskåp med sängkläder, hanndukar mm i ena och städsaker i andra.

*ljusa tapeter, ljusgråa luckor, vitt kakel och vitmålad list ovanför, bord från jysk, två tavelhyllor med kokböcker mm på, vita gardiner och grå mattor. här vill jag dock byta mot ljusgröna gardiner och liknande mattor, är så trist i köket med de ljusgrå luckorna och grå mattorna nu så.

*ljusmålade tapeter med tre grå tavlor, vit tvbänk, svart bord med ljusa "stenplattor" på, svart soffa från jysk, svart matta från susta eller ikea, svart bordslampa från ikea, grå gardiner från A&H, mörkbruna höga krukor från mobackes, vit hög lampa från ikea

* grå tapeter, ljust golv, rosa och turkosa mattor, bänk med sängkläder och annat i, spjälsäng från björkmans, ljusgröna gardiner, ljusgröna amplar, avart lampa och tavlor på väggarna. än så länge :)

era kommentarer


Helen -BF 30 juli skrev:

fint ni har det :)

2010-07-01 | 17:32:07
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
cissi skrev:

Vad fint ni har! Jätte kul med bilder från hemmet, jag älskar att titta hur andra har det så kan man själv få nån ny ide och lite insperation=)

2010-07-01 | 17:43:22
bloggadress/url: http://cillaz.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0