sol ! och åska

sommaren -08 badade jag EN gång, det var med anton och fp vid prästnäset. förra sommaren INTE EN ENDA (ända betydet just ända, bakdel, stjärt, slut osv :)) gång ! så iår ska jag försöka njuta medan mickis stannar där man lämnar henne ;) är ju så sjukt rädd för vatten, hatar att bada där jag inte känner igen botten !
igårkväll ringde jag syrran och frågade om vi inte skulle dra till mitt favorit badställe, ovanför voxa och bada. utan barn, bara vi och prata lite skit åså. så vi bestämde det, antingen följer mamma med och passar mickis eller så lämnar jag henne i edsbyn hos dom innan vi åker uppåt :)
imorse då mickis vaknade för mat vid fyra, var det spöregn och åska ! tänkte lite för mej sj som annars älskar regn och mulna dagar att "nej, bara för jag ville ha sol en dag så blir det regn" men så vaknar man upp till sol och över 20 grader redan kl åtta på morgonen :)

uppdat. blev inge bada, syster ville inte åka då det var lite mulet och tur var väl det ! började åska som bara den, slog ner på två ställen (vad jag vet än) i edsbyn. ett av dem var 300m från mamma och pappa, kan ju loiva att man blev skakis i benen efter den smällen !


era kommentarer


Emelie - Ensamstående mamma till Wilma skrev:

sv:

hihi :D tack så mycket! Nej, de är en som har gjort den åt mig :) Kram

2010-07-14 | 13:05:10
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0