födelsedagspresenter :)




































ja, mickis har fått en del presenter av mina vänner åså. TACK SÅ MKT :) det värmer att så många bryr sej om ens bar, som är det finaste man kan få <3
jag ska försöka komma på alla och har jag glömt ngn så hojta till !

jennie, samuel & joel: en body
amanda, kevin & sebban: en fotoram
annika: en gossekanin
lina & eivor: en klänning
marie & hanna: en body
jimmy & tommy: badankor
jennie, johan & jimmy: pengar
malin, tindra & stefan: spjälsängs bäddset och kläder
ullis, martin, daniel & sandra: kläder
frida, per, signe och bebis i magen: kläder + leksak
johan & sara: kläder
mamma & pappa: lite smått och gott
svärmor & svärfar: lite smått och gott
antons mormor & morfar: lite smått och gott
antons farmor: lite smått och gott

hm, var det alla ? tror det :)


era kommentarer


Annika skrev:

Så lite så gumman :) ni är nära vänner, och mickis är ju bland det sötaste som finns :)



Måste ses nått tag här framöver, jag har ju lov nu så jag kan kika förbi någon dag :)

2010-06-23 | 17:03:44
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0