fredagsmys :)

igår var vi stora familjen som nu är uppe i 15 pers, hos ulrika och martin för att fira smulis som fyllde tre :) det var så mysigt och mickis skötte sej fint som vanligt :) men min syster berättade en fruktansvärd grej, trots att läkarn nu sa direkt efteråt att han "skojjade" så har jag ändå tänkt på det hon sa då jag vaknat inatt. det var såhär att när min syster och hennes kille var till bvc med deras dotter och en barnläkare skulle se genom hennes ljumskar så började hon sprattla. läkaren vart irriterad och sa "ligg stilla annars slår jag dej". får man verkligen säga så !? jag sa åt dem att om det hade vart jag hade jag för det första puttat bort honom från henne och börjar ta på henne kläder och gått med det samma, utan att säga ngt alls ! sen hade jag ringt och pratat med ngn och sagt att jag tog illa upp för det som hände och att jag inte ville att han skulle vara vår läkare mer. så där ska det inte få gå till ! skillnad om han hade låtit glad och med glad röst typ sagt "men lilla du, nu får du vara stilla annars får du smisk :)" men nä, han hade till och med låtit arg och irriterad :s hrmf ...

ja, sen då vi var påväg hem och åkte i ett gupp (ett helt vanligt gupp i vägen !!) tog däcket i skärmen, det både fräste och small till. bad anton gå ut och kika och han viknar ut mej, kanten på skärmen hade vikt ut sej .. suck. jag som sa till honom att "imorrn ska jag åka och vaxa och skruva dämparna jämna runt om". men sådär går det tydligen då et-vädet är för högt och bilen för låg. men va till ante som tröck tillbaka det och idag ska jag ju ändå åka och vaxa och ta bort fälgarna för rengöring så jag ska ta en gummiklubba och slå till det där så gott det går OCH skruva dämparna jämna så man kan åka som folk ("utviket" syns inte från utsidan, så det är inget jätte allvarligt. men för mej är det ändå det :))

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0