kalasande

idag fyller amanda och sebbans lilla kevin ett år och vi ska dit vid fyra tiden och fira honom :) såg för övrigt på hennes blogg att hon fått en utav de två saker vi köpt åt honom, men ja det är ju tur vi köpt en till grej som sagt så slipper vi komma tomhänta ;)

igårkväll gick jag och mina två på en mysig långpromenad i solen, det var skönt ! gick runt stan och lillan somnade flera ggr, men för natten vid kvart i elva och vaknade i morse halv sex för lite mat :)
nu sitter vi i soffan, eller ja hon ligger som vanligt här brevid och sover/tittar/skrattar lite vart om ;p jag ska lägga över henne i hennes vagga som vi har här inne i vardagsrummet och sen göra lite frukost innan jag ska försöka ta tag i städning/plockning här hemma. jobbigt och jag har ingen lust alls, men det ska ju göras men hade vart mysigare om älskling vart hemma och hjälpt mej :)

ska även hinna med att rida ikväll, mysigt och ngn dag i veckan blir det hoppning igen :)

era kommentarer


Amanda skrev:

Haha :) ingen fara, ibland kan det vara bra med dubbelt upp? :) om ni inte vill behålla det själv då vill säga :)

annars är det ingen fara :)



kul att ni kommer :) ska pussar med lillfian då :) haha.

Ses senare :)

2010-06-07 | 10:33:42
bloggadress/url: http://livingwitharockstar.bloggplatsen.se
Helen BF 30 juli. skrev:

ska till å lägga upp dem nu :) tack för idag :D

2010-06-08 | 17:23:55
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0