konstiga drömmar och söndagsmys

nu har iaf jag vaknat för dagen ! mikaela sover fortfarande och anton la sej aldrig efter att vi käkat frukost allihopa :) jag och mikaela har tillbringat morgonen i soffan till barnprogram och vi somnade som vanligt, anton spelar elgitarr och ser bara snygg ut ;) <3

nu mitt på dagen kommer min mamma och pappa hit med sandra smulan och vi ska grilla, blir fläskfilé, majskolvar, minimajs och hela champinjoner inlindad i bacon med potatisgratäng. mumma mumma :)

jag har börjat drömma massa konstiga saker ! mkt om min bil och hur jag kör. alltså för att göra klart för er, eller ni kanske redan vet, så är jag fruktansvärt rädd om min bil. jag låter knappt ngn annan köra den, SPEC. inte nu på sommaren. då jag "bytte" bil för en helg (för ett år sen då jag hämtade min häst) med mamma och pappa så gjorde jag klart för dem att det är "lastbil med släp" svängar som gäller, PASSA trottisar och ställ inte "mitt i smeten" på ica. typ. aja, till saken. drömmarna handlar om att jag ska fickparkera och backar in i trottoaren, (har inga problem att fickparkera och jag använder backspegels som jag vrider ner då jag gör det på sommarn så jag ska se riktigt!) försör hela fälgarna osv. att jag ska backa för att ha kört för långt, backar in i stolpar/påstlådor och repar hela sidorna. kör i skogen, där kvistar repar hela bilen osv osv. jag blir så ledsen, så ledsen i drömmen ska ni veta :(
varför har jag börjat drömma sånna saker nu då ? före graviditeten drömde jag massa saker om anton, att han bedrog mej med div. kvinnor och sa elaka saker om mej :S ..


era kommentarer


Annika skrev:

tur det :) måste ses snart igen .

2010-06-13 | 12:26:24
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
linda skrev:

Jag har egentligen ingen aning om sånt här för jag har aldrig varit gravid men "dom" säger ju att man brukar börja drömma mer då med alla hormoner och sånt. Kanske har din kropp kommit i nån ny period nu efter att du fött. Eller kan det vara så att du får för oregelbunden och för lite sömn och därför borjar drömma så... Eller kan det vara så att du i ditt undermedvetna nu har tankar om Bilen och Mickis och Anton och att det kanske är svårt att veta hur du ska "fördela" din kärlek. Att du i det undermedvetna kanske känner att du måste älska din familj mer än din bil, så därför för att visa för bilen så gör du då?? Eller bilen kanske är en symbol för nånting annat i drömmen??

Jag vet att du självklart älskar din nya lilla familj mer än bilen.. men du vet ibland är inte allt riktigt som det ska när man drömmer... fan jag drömde ju att jag gifte mig med tonys kompis fru, i jobbarkläder och med små ponnys som brudtärnor, och jag grät när jag gick där! Vad betydde den drömmen??

Kram på dig snygging!

2010-06-13 | 16:20:29
bloggadress/url: http://lillalinusen.blogg.se/
Madelene skrev:

Jag drömmer sjuka drömmar nu, blir nästan rädd för mig själv :O

2010-06-13 | 18:45:00
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
linda skrev:

ja men absolut det tror jag säkert! Hihi ja och det ska bli så kul! Jag ser verkligen framimot ert besök! =)

2010-06-13 | 20:13:31
bloggadress/url: http://lillalinusen.blogg.se/
Tova skrev:

Hehe, jag drömmer massa konstiga saker varje natt... har gjort det hela livet, tycker lite synd om dem som ALDRIG minns sina drömmar ;)

Och ofta är det ju en massa saker man typ oroar sig för i verkligheten, som du säger med bilen. Rätt intressant det där!

2010-06-15 | 15:19:49
bloggadress/url: http://trasslet.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0