mikaela 8 veckor

mkt händer i hennes utveckling, det är underbart att följa :)
*hon ler mkt, spec då hon är pigg och vaken. då man hämtar henne i sängen på morgonen då hon vaknar flinar hon då man frågar om hon är hungrig och vill ha mat ;) hon flinar mest hela tiden, då man byter blöja, då hon ligger och kikar på sina vänner i luften och då hon ska ta tutten och man pratar med henne samtidigt :)
*hon har börjat grabba tag i saker och ting. vårt hår, sladden till mobila bredbandet, sina gossedjur, filten sin mm. roligast var igår då hon fick tag i antons hår under armarna och han skriker till ;) haha.
*hon har börjar tutta på sin hand, hon klämmer om tummen med de andra fingrarna och suger på den och pekfingret. hon gör det oftast då hon börjar bli hungrig, för hon gråter inte då utan gör sådär ist. lika pånatten, så det är lite svårt att vakna då hon vaknar eftersom man inte hör henne så bra :)
*hon har sovit de senaste sex nätterna, utan att vakna för att käka. hon somnar mellan åtta och elva och sover till mellan halv fem och sju. vi hittar henne oftast under täcket då hon vaknar, det är ju mindre kul för jag oroar mej om att hon inte ska få ngn luft så jag är tvungen att gå upp och vika ner täcket då jag sj vaknar om natten.

ja det va lite om hennes utveckling det, beställde man snäll bebis så gjorde man och så fick man en sådan till råga på det :)

in/underbökad efter en sovstund i vagnen xD <3

såhär hittade vi henne i vaggan nyss, (kaninen låg ovanför kudden till höger om henne) man anar smilet genom att se på hennes ögon :)

hjärtat då :) <3<3


era kommentarer


Annika skrev:

åhh hon gillar kaninen hon fick :)

2010-06-12 | 16:34:42
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Tova skrev:

Hihi så söt hon är! och vilka fina markerade ögonbryn och ögonfransar, ett riktigt litet charmtroll :)

kramar

2010-06-12 | 17:43:20
bloggadress/url: http://trasslet.se
linda skrev:

Ja jag har funderat på det jag med, men då är jag så rädd att missa nått, tänk om något allvarligt skulle hända och nån verkligen måste ha tag på mig.... det är så jag tänker, men då blir jag ju störd mitt i nätterna ocå.. :( hehe

KRAM! =)

2010-06-12 | 21:44:52
bloggadress/url: http://lillalinusen.blogg.se/
Madelene & Vincent skrev:

Och er prinsessa är också jätte söt! :D hihi, de följer varandra i utvecklingen, skönt! ;D

2010-06-12 | 22:07:15
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0