solig söndag

efter att vi vaknat till liv vid elva i morse tog jag pöpis och drog till runemo, tvättade henne utanpå, innuti och motorn. blank och fin hon blev, lilla pyret ! hjälpte även cheferna att lasta om virke innan tvättningen, jag vet jag är snäll ;)

då jag kom hem blev det mat sen tog jag med mickis ut på baksidan, låg i solen en sväng och nu på kvällen efter att hon somnade vid halv sju har jag och anton fixat och donat.
jag rensade jordgubbslandet (andra gången i sommar), trasslade upp/ut en klätterväxt som växt i min svartvinbärsbuske, satte den på framsidan, klippte gräset på framsidan, röjde runt staketet, runt förådet, fixade med syrénbusken och rensade lite mellan plattorna.
imorrn ska jag ev. (om vädret tillåter) fixa svart plast, ska lägga den där jag röjde runt förådet och lägga på singel. först ska jag köpa salt så gräset blir brunt och dör. vad tror ni om det, kan man göra så ?
ska även köpa stolar till framsidan, så rökarna har ngnstans att sitta för bord har jag ett redan :) slänga lite salt där mellan plattorna också så kanske man inte behöver rensa på ett tag.

nu har vi precis käkat kvällsfika, ska snart lägga oss :)

älskling 3 och 4 ;)

en sötnos under paraplyt :)

ngn som vart trött och somnade ;) <3

era kommentarer


Lina skrev:

Söt hon är! :) Nu börjar jag "komma tillbaka" lite igen nu när jag har internet igen ;p

2010-06-27 | 23:35:00
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Haha jaa för fan, klart jag längtat efter det! ;D Och ses borde vi göra nu snart. Ledíg imorgon, ska iväg med Johanna då.. annars så jobbar jag fram till fredag.. valbo på lör.. men söndag om det är fin väder? Är jag kanske bakis och jäävligt fräsch också. ;)

2010-06-27 | 23:56:05
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Marie skrev:

Ja man måste ju försöka göra lite fint ute iaf :p de är ju kul när man börjar på men jag önskar jag hade gröna fingrar ;)

2010-06-28 | 00:36:58
bloggadress/url: http://marieivarsson.blogg.se/
Jenny - Mamma till Elliot skrev:

Vilka härliga bilder. ;)



Elliot är född den 7 Januari. :)

2010-06-28 | 11:42:44
bloggadress/url: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com
tessan skrev:

Vad stor hon blir Mikaela =) Tiden går så fort. Och hon är ju så söt :)

2010-06-28 | 12:58:00
bloggadress/url: http://theresethureson.blogg.se/
Frida skrev:

Ja men visst är hon :) Nej, det är nya för året. De vi fick av er tappade ett glas när vi var i Frankrike förra sommaren :(

2010-06-28 | 20:34:01
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Jenny - Mamma till Elliot skrev:

Men gud va skönt ! :) Duktig tjej ni har. :)



Elliot är van sen han var nyfödd att han ska vara vaken lika länge som sin mamma och pappa. Och det var kanske dumt att vi inte började ändra rutinerna lite tidigare, men jag tror inte det är försent än.

Skam den som ger sig. ;) Hiih.

2010-06-29 | 10:12:57
bloggadress/url: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0