tronåker och morfar

idag har jag och mickis vart ute på tronåker hela em, mockat ur perils box så vi kan fylla nytt och skrubba stallet senare. mamma, pappa och smulan var med också, passade mickis då jag höll på. eller ja, hon sov så hon var inte så svårpassad :) vart bjudna på jordgubbar och grädde av min morbror och karin, mums :) satt där i skuggan och pratade en liten stund innan vi for hem. nu sitter jag och anton i soffan, pärlan ligger i sin säng och sover efter att ha legat och skrattat/pratat med sej sj i en halvtimme :)
lite bilder från dagen.




tidigare idag berättade mamma att morfar åkt in på sjukhus, han har svårt att andas. stackarn, han är 91 år <3 som tur var, var vi dit förra veckan med mikaela, vi knäppte fyra generationskort. och min morfar är så söt, han har sån koll på alla. mer än vad man sj har, jag menar han har ändå 10 barn så barnbarn och barnbarnsbarn har han gott om :) han är så impad på mej att jag kör lastbil, det var nog inte så vanligt då han var yngre. sen har han tom. koll på min svärmor, som jobbade på hemtjensten då han fortfarande bodde hemma (för ett år sen).


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0